Často kladené otázky
Co Vás nejvíce zajímá?
Proč je cena dopravy pouze 49 Kč i při doručování do jiných zemí?
Náklady na dopravu dotují výrobci, jejichž produkty máme v naší nabídce. Některé produkty jsou dotované zcela, některé z 75% a některé 50%. Proto jsme zavedli paušální poštovné pro všechny objednávky, ale nadále zanechali bezkonkurenční cenu poštovného.
Jak to, že Vaše dřevěné produkty jsou i násobně levnější v porovnání s ostatními obchody s podobným zbožím?
Náš e-shop má odlišný obchodní model.
- Nedržíme fyzické sklady, odpadají nám tedy náklady spojene s vlastními sklady (údržba, energie, zabezpečovací systémy, obsluha skladu,..)
- Nemáme žádné náklady na zaměstnance – maximálně studenty brigádníky
- Jsme prostředník mezi Vámi a přímo výrobcem – odbourali jsme tímto spoustu dalších „přeprodejců“ a jejich marže, které jsou, často díky výdajům za reklamy, obrovské..
Co je ochrana kupujícího? Jak jsme chránění?
Ochrana kupujících je soubor záruk, který kupujícím umožňuje nakupovat s důvěrou na našich webových stránkách.
- Jsme v souladu s evropským zákonem o ochraně osobních dat (GDPR), který nabyl v platnost 25.5.2018. U nás jsou Vaše osobní údaje v bezpečí.
- Díky šifrované komunikaci (SSL) jste chráněni při zadávání Vašich citlivých údajů, jako jsou například hesla a čísla platebních karet,
- Údaje při transakci, prováděné přes platební bránu třetí strany, podléhají standardu PCI-DSS
Jak mi pomůžete, když bude s mým objednaným zbožím nějaký problém?
Nemusíte se bát, určitě Vás v tom nenecháme a budeme dělat vše, co bude v našich silách, abyste byli spokojení.
Postavíme se za vás, když:
- Objednaná položka nedorazila v době, kterou jsme Vám garantovali.
- Vám dorazí zboží, které se liší od původní objednávky (neuznáváme malé odlišnosti, které jsou způsobovány dřevem – materiálem, který je vždy trochu odlišný)
- Nastane jakýkoliv problém s doručeným (nebo doručením) zboží(m)